Biblioteket!


Efter tävlingen i lördags började jag frysa och i söndags fick jag halsont. Jag är fortfarande förkyld och kan inte träna än :-( skulle helst behöva börja träna igen till helgen för att kunna åka sista tävlingen inför Vasaloppet och Tjejvasan. Barnen är i stort sett friska nu och började på dagis igen i måndags efter nästan två veckor hemma. Idag är de lediga och denna vecka jobbar A kväll. Vi tog en promenad till biblioteket på förmiddagen och lånade böcker gofisen och jag. Vi skulle låna böcker om Bolibompadraken men det följde med andra böcker hem istället och så ställde vi oss i kö på dem de inte hade hemma.
Gofisa sover middag och då brukar vi passa på att spela spel då det inte är så lätt när gofisa vill vara med och plocka bort spelpjäser etc. Idag ville gofisen hellre läsa böcker än att spela så vi har redan hunnit gå igenom alla böcker. Det blir nog fler turer till biblioteket framöver :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0