Gofisen!


Sista kvällen nu själv med barnen. A jobbar skift nuförtiden och jag gillar det inte men han måste ju ha ett jobb och det är bättre än att han skulle vara arbetslös eller jobba i Norge som han gjorde när vi träffades. Jag vänjer mig förhoppningsvis snart. 

Så här konverserade gofisen och jag ikväll:
- Har du haft det bra på dagis idag?
- Tyvärr inte
- Varför då?
- Vi lekte bara med lego mest hela dagen och så gjorde vi en mask
- Var inte det roligt?
- Jo, jag ska gå och hämta masken och visa dig

Gofisen är så rolig när han pratar :-) han är så artig, och svarar ja tack eller nej tack och ikväll kom ett tyvärr inte. Han är sympatisk när han svarar på frågor. Han borde bli politiker som redan har talets gåva. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0