Veckomatsedel!


Ser småbarnsföräldrars menyer ut så här eller har vi dålig fantasi? Eller skämmer vi bort barnen? Egentligen skulle jag inte vilja kalla det dålig fantasi för jag kan mer rätter än så här men barnen är inte så breda i sitt mattänk :P Nu är nästa veckas matsedel planerad. Jag planerar en gång i veckan meny och vi har stående pannkaka på torsdagar och pizza på fredagar. Sedan kan det variera lite. Svårast är nog att få Theodor att tycka om maten. Thilde är lite bredare i matfrågor ;-)
Ska bara tillägga att A och jag tröttnat på pizza varje fredag så ikväll har jag lagat kycklingpaj till oss och imorgon ska vi till svärmor efter jobbet och äta smörgåstårta och så har jag köpt hem räkor och rostat bröd som vi ska äta på kvällen framför tv:n när Melodifestivalen drar igång :-) på helgerna äter jag gärna något annat än allt halvfabrikat. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0