Förbättring!


Idag har det äntligen vänt för gofisas del. Hon har fortfarande lite feber men hon har varit uppe och gått lite idag och pratat lite men blev snart trött igen. Tidigare har hon legat hela dagarna så det känns så bra att det går åt rätt håll nu. Imorgon ska morfar passa Thilde och på fredag vab:ar jag så tar vi nya tag på måndag igen.
Här kommer instruktionerna morfar:
Vi får se om hon vill äta imorgon. Hon får dricka hur mkt juice hon vill nu när hon haft så hög feber och behöver få i sig vätska. 
Idag blev jag väldigt sugen på kladdkaka:
Kladdkaka på en onsdag bara för att jag kan ;-)
Imorgon blir en fullspäckad dag från morgon till kväll så nu ska jag krypa i säng för kl. 6 imorgon ringer klockan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0