Fy fan!


Thilde vaknade kl. 4 och ville inte somna om :P hon är trött redan nu och har en lång dag på dagis framför sig. Jag har en tolv timmars arbetsdag framför mig pga inventering efter stängning. Just nu vill jag lägga mig under täcket och sova två timmar. Jag längtar tills gofisa blir större så man kan sätta henne framför tv:n när hon vaknar men just nu är det roligare att hålla mamma vaken :P sömn är en viktig del för att vardagen ska fungera. Det blir till att proppa i sig koffein idag för att orka med.

Blev smått chockad när jag kollade på termometern imorse:
Den visar dessutom ca 2 grader för varmt jämfört med andra termometrar så 22 minusgrader. Tur jag inte ska träna idag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0