Omtumlande dag!


Känner mig helt slut efter dagen och har känning av magkatarr av all stress just nu. Idag har vi fått känna doften av kapitalismens ruttna stank. Känner att samhället är på väg utför. Det är ett hårt och tufft samhälle vi lever i även i Sverige. 

Imorgon ska jag ta igen mig då jag ska vab:a. Gofisa har fortsatt att bli piggare så jag hoppas att hon kan vara på dagis på måndag. Läkaren på VC ringde i eftermiddag för att höra hur Thilde mår och angående proverna vi var tillbaka och tog igår. Sänkan hade halverats från i måndags men var fortfarande hög så det är på väg åt rätt håll. Jag undrar hur hög sänkan var i måndags om den halverats men fortfarande var hög. Skönt att vi slapp antibiotika iaf. 
Gofisen skulle ha varit på dagis idag men fick bakslag imorse då han började spy igen. Han spydde igen hos morfar och vi tror att magen inte tålde maten efter magsjukan. Imorgon får de vara hemma bägge två så tar vi nya tag på måndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0