Nytt jobb!


Idag började jag på min nya arbetsplats i Sunne. Det känns bra men hjärnan är helt slut av all information så nu ska det bli skönt med en god natts sömn 😴 så hoppas jag det flyter på ännu bättre imorgon. Just nu ägnar jag kvällarna åt att kolla bilar då vi känner att det blir för jobbigt med bara en bil när jag ska pendla till Sunne och barnen ska skjutsas och hämtas på dagis. Det får bli en liten bil som är bränslesnål. Denna har jag spanat in i kväll som endast drar 0,5 liter/mil och har låg skatt plus både vinter och sommardäck ingår
Man måste dock vara snabb då vi såg en Toyota yaris som fanns i Arvika på annons igår som verkade bra och den annonsen va redan borta idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0