Magsjuk!


I natt blev jag magsjuk 😱 och pĂ„ söndag var (Ă€r) det tĂ€nkt att jag skulle Ă„ka Vasaloppet. Fy fan vilken jĂ€vla dret. Idag har det blivit en del tĂ„rar dĂ„ detta har varit mitt mĂ„l i ett Ă„rs tid. Jag ville sĂ„ gĂ€rna Ă„ka detta lopp och har tagit ut semesterdagar i vinter för att hinna trĂ€na som jag velat. Det kĂ€nns som det hĂ€r var min chans dĂ„ jag ska jobba mer framöver och A jobbar skift och Theodor har redan börjat med aktiviteter sĂ„ tiden för trĂ€ning finns inte framöver 🙁.  Jag har dock inte kastat in handduken Ă€n. Pappa tror att det Ă€r 10 % chans att jag kommer kunna stĂ€lla upp pĂ„ söndag.  De flesta tror att det Ă€r kört men det sista som lĂ€mnar mĂ€nniskan Ă€r ju hoppet. Just nu har jag 38 graders feber och vĂ€rk i kroppen men varken spyr eller skiter mer dĂ„ jag blev totalt tömd i natt. Problemet Ă€r inte bara att febern mĂ„ste slĂ€ppa utan jag hade tĂ€nkt börja ladda med massor av kolhydrater idag och nu Ă€r jag istĂ€llet tömd. Det Ă€r sĂ„ lĂ„ngt sĂ„ det rĂ€cker inte att Ă€ta bra en dag innan. Har tvingat i mig yoghurt idag som jag fĂ„tt behĂ„lla men nĂ„gon matlust har jag inte. MĂ„ste försöka fĂ„ i mig lite mat ikvĂ€ll om det Ă€r nĂ„gon idĂ© att ens försöka komma ivĂ€g till SĂ€len imorgon.
Just nu vÀxlar humöret mellan hopp och att det Àr lika bra att ge upp nu men "it ain't over until the fat lady sings"



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0