Grattis mamma!

Idag fyller mamma år och igår var vi ditbjudna på middag så vi firade henne igår istället. Själv har jag jobbat idag. Igår fick bli en fullspäckad dag med aktiviteter då jag jobbat hela veckan och inte hunnit med något här hemma. Vi har bla veckohandlat mat, tvättat 6 maskiner med tvätt, varit ute med barnen och tagit granris som vi har fågelhuset med fågelmaten på och tränat. Vi har tänt ljus på min morfar och Andreas mormors grav i skymningen så alla ljus började lysa upp så fint på kyrkogården.
Eftersom vi var bortresta förra helgen A och jag så fick barnen klä ut sig denna helg istället. Vi avslutade Halloweentåget hos mormor och morfar där vi spenderade kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0