Julklapp!

Den viktigaste julklappen till Thilde kom med posten idag 😀 nĂ€r A och jag reste bort en helg i oktober sĂ„ skulle barnen vara hos mormor och morfar. DĂ„ packade vi vĂ„ra resvĂ€skor. Theodor har ju ocksĂ„ en liten resvĂ€ska pĂ„ hjul som han fick i julklapp för ett par Ă„r sedan. DĂ„ gick Thilde runt och pekade nĂ€r vi packade "mammas vĂ€ska" "pappas vĂ€ska" "Theodors vĂ€ska" "var Ă€r Thildes vĂ€ska?" DĂ€rför Ă€r högsta prioritet en resvĂ€ska till gofisa i julklapp 😀 och jag har letat och letat överallt i affĂ€rer och pĂ„ nĂ€tet efter en resvĂ€ska med Mimmi pĂ„ och fick bestĂ€lla frĂ„n eBay till slut. Idag kom vĂ€skan:


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej,
Letar efter en Mimmi kabinvĂ€ska till min dotter vilket Ă€r svĂ„rt att hitta. Hittade vĂ€skan som du ocksĂ„ bestĂ€llt pĂ„ eBay. Är du nöjd med vĂ€skan? Skulle du vilja vara snĂ€ll och ge mig mĂ„tten pĂ„ vĂ€skan? Stort tack pĂ„ förhand!

Svar: Hej! Vi Àr supernöjda med vÀskan. Den Àr lagom stor och lÀtt att packa i. Kommer inte ihÄg vad den kostade men minns att det var snabb leverans.MÄtten Àr:
LĂ€ngd: 40 cm
Bredd: 30 cm
Djup: 20 cm
Hoppas att ni blir lika nöjd med vÀskan :-)
Linn

2017-09-15 @ 12:39:53

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0