Pärlplattor!


Långfredag började med att vi upptäckte att det kommit massor med snö i natt. Gofisa och jag åkte till överbyn på förmiddagen och hälsade på Sara och hennes familj. Tova har nu blivit åtta månader och sist jag såg henne var hon sex veckor så det har hänt en del. Hon kryper, har fått sex tänder och är en framåt och nöjd och glad tjej. Synd att jag inte tog någon bild :P hon är ett riktigt charmtroll. 

Barnen är inne i en riktig pärlplatteperiod just nu. Theodor lägger mönster medan gofisa tar den färgen hon fångar i handen. De ska få en box när de fyller år sorterat i färger och gofisen ska få en bok med olika mönster man kan lägga. Idag har barnen varit på cirkus med mormor och morfar. Vi fick egentid och då fick A ett infall att han skulle "pärla" på sin egentid, hehe. Inte då mkt man kan göra i detta väder. Jag hakade på och la några i påsktema och A la Sydkoreas flagga. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0