Påskdagen!


I fredags var vi på fyraårskalas hos min bror  då Conrad fyllde år. Conrad önskade sig bara ätbara presenter 🍔😋
Igår jobbade jag några timmar och sedan åkte vi på påskmiddag hos mamma och pappa. Barnen fick sova över så vi tog oss lite vin till middagen och promenerade hem på kvällen. Sovmorgon fick vi idag men vi vaknade vid kl. 8 då vi är vana att gå upp tidigt men vi fick en lugn förmiddag. Gofisen har lekt med grannpojken varje dag  under påsken. Gofisa och jag tog en tur till det nyöppnade dollarstore idag innan jag började med middagen. Idag var det vår tur att bjuda på middag och vi lagade paella.
Det är fortfarande svårt att få till bilder på barnen. De vill helst inte vara med och när de ställer upp så kan de inte stå still 😜 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0