Söndag!

Min andra denna sommar och förmodligen sista sexdagars jobbvecka är nu över och idag har jag varit ledig. Det är en hektiskt tid i livet just nu med pendling till jobb, (34 timmars jobb + 5 timmars resande varje vecka), småbarn, A jobbar skift och jag har oftast sena eftermiddagar. Samtidigt ska man hinna med tvätt, matlagning, städning etc så det innebär att det inte blir så mkt tid över nu till annat. Försöker lägga mig i tid på kvällarna för att orka med veckorna så på kvällarna gör jag bara hushållssysslor och slappar i soffan innan sängdags. 

På söndagar försöker jag alltid att träna eftersom jag oftast är hemma och ledig då. Denna vecka blev idag mitt enda träningspass då A jobbat kväll och fredag kväll efter jobbet bjöd brorsan på födelsedagsmiddag och igår efter jobbet handlade jag mat innan vi skulle vara med på vattenfestivalen som mina föräldrar anordnat för sina grannar detta år. 
Idag har det regnat och jag ville väldigt gärna träna men inte i regnvädret så jag drog till skidtunneln och åkte 10 varv. 🎿 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0