Deltävling 1!

 
Ikväll börjar det, sex lördagar framöver kommer jag sitta bänkad framför tv:n då min favortit Melodifestivalen sänds. Första deltävlingen äger rum i Göteborg och dessa tävlar ikväll:
 

Artisterna i Melodifestivalen 2017 – deltävling 1

Artisterna som tävlar i deltävling 1 i Göteborg lördag 4 februari i startordning:

1. Boris René – ”Her Kiss”

2. Adrijana – ”Amare”

3. Dinah Nah – ”One More Night”

4. De Vet Du – ”Road Trip”

5. Charlotte Perrelli – ”Mitt liv”

6. Ace Wilder – ”Wild Child”

7. Nano – ”Hold On”

Barnen och jag har spenderat dagen hos mormor och morfar medan A varit och åkt Evertsbergsrännet idag. Vi skulle gå och fika på Wiener som nyligen flyttat till en annan lokal men det var fler än vi som skulle fika så vi fick köpa med oss och fika hemma istället. Sedan fick jag barnvakt och åkte då till Valberget och åkte 45 min lugnt. Har varit sjuk så det är första gången på två veckor jag tränar. 
Nu är middagen i ugnen och det blir varm smörgåstårta med bubbel ikväll ☺️ receptet har jag fått av Åsa Hävermark och det är väldigt gott:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0