Sjuk!

Förra onsdagen, för drygt en vecka sedan blev både A och jag bottenförkylda. Vaknade upp på torsdag morgon och frös och kände mig hängig men eftersom jag var utlånad så sjukskrev jag mig inte. Chefen i Charlottenberg skickade hem mig lite tidigare då hon såg att jag inte mådde bra. Sedan sjukskrev jag mig förra fredagen och det behövdes verkligen då jag hade frossa och var sängliggandes. Jobbade sedan lördag och söndag men det var korta jobbpass så det gick bra och på söndagen vände det och jag kände mig piggare. Sakta men säkert har jag känt mig lite piggare för var dag och imorgon ska jag försöka mig på ett lätt skatepasss. Det är fyra veckor kvar till stafettvadan så det känns lugnt bara det inte blir bakslag eller mer sjukdom. 

Gofisen har växt ur sitt förkläde så jag sydde ett nytt i veckan av vacdukstyg jag hade hemma. Gofisen ville helst ha med spiderman på men nu får han nöja sig med det jag hade hemma. Det är tredje storleken jag syr så jag försökte rita ett mönster för storlek 122/134. Gofisa börjar växa ur den minsta storleken 86/98 och jag har nu tagit fram ett jag hade sytt tidigare i storlek 104/116 (mittenstorleken).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0