Länge sedan!


Det blir allt mer sällan jag är inne på bloggen och skriver. Tiden är en bristvara då vi är mitt uppe i småbarnslivet, A jobbar skift och jag jobbar på annan ort 34 timmar/vecka. Nu har även barnen börjat med aktiviteter och Theodor leker med kompisar nästan varje helg. Utanför det så jobbar jag varannan helg och varannan helg brukar vara uppbokad. Nu till helgen ska vi både på dop och julbord på lördag och på söndag fyller A 35 år och då får vi gäster. Helgen därpå jobbar jag lördag och söndag och då ska vi försöka hinna med pepparkaksbak. Helgen därpå är det julbord igen med A:s jobb på lördag och kalas troligtvis på söndag. Helgen därpå jobbar jag och sedan är det jul. 
Igår kväll började jag julpyntningen med att byta gardiner i köket. Det får bli lite i taget.
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0