Nytt jobb!


I måndags började jag tillbaka på mitt gamla jobb där jag slutade 2016. Det känns bra fast jag är otroligt trött när jag kommer hem då det känns som jag är nybörjare på datasystemet igen och så är jag överambitiös som person så helst hade jag velat ha läst alla rutiner och utbildningar som är obligatoriska redan innan jag börjat. Därför har jag läst lite varje kväll men egentligen borde min hjärna  vila istället. Idag slutade jag kl. 17 och när klockan va 15.30 blev jag ivägskickad av chefen på kafferast då hon såg att jag började bli trött :P 
Nu är jag godkänd som LMA på läkemedelsverket också så hoppas jag klarar av uppdraget. 
Det är inte bara jag som är trött i familjen. Barnen har varit trötta efter dagis/fritids denna vecka då vi vänt på dygnet under semestern. Det är otroligt skönt att ha så pass stora barn som sover hela nätterna och dessutom ger oss sovmorgon. Det här med sömnen är inte alltid så lätt som småbarnsförälder.
Theodor har valt ut sin vinterjacka att ha i skolan som jag beställde igår. Lite konstigt att beställa vinterjacka när det är närmare 30 grader varmt ute men de hade en kampanj på 20 % nu så då passade jag på. Theodor är så kräsen med kläder så han sätter inte på sig varsomhelst så nu får han vara med och bestämma själv.
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0