Ordning och reda, löning på fredag!


I förregår investerade jag i en ny dammsugare då min gamla som jag köpte när jag flyttade hemifrån börjar lägga av. Den är inte helt trasig än men börjar få en hel del skavanker.
  • Stången är ihoptejpad med silvertejp, annars faller den ihop
  • Dammsugaren har blivit tappad i golvet en gång så nu fungerar den bara i ett läge, Den startar direkt kontakten sätts i väggen och går bara att stänga av när man drar ur kontakten 
  • Sugförmågan har börjat avta
Dessa tre punkter gör att jag tycker att det är dags att byta ut den. Den är inköpt för snart 13 år sedan så den har gjort rätt för sig. Min make tycker att man köper nytt när något är helt trasigt så nu är damsugaren min 😁
(null)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0