Tredje gången gilt!

Theodor började första klass i onsdags och då börjar de med gymnastik så han behöver ett par nya inneskor. Förra årets inneskor i stl. 32 vi köpte till innebandyn är såklart för små. Igår köpte jag ett par nya i stl. 34 och när jag kom hem såg jag att det inte va samma skor jag pekat på med kardborre utan med snörning. Jag åkte tillbaka idag för att byta men den största storleken med kardborre är i stl. 33. Då chansade jag på att de skulle passa. När Theo kom hem från skolan och prövade skorna var de för små 😬 Då åkte jag tillbaka en tredje gång för att byta tillbaka till det första paret jag köpt. Då hade de hunnit bli sålda under dagen och det fanns inga mer i 34:or. Hittade ett annat par i 34:or som jag fick köpa istället och som tur va passade de. Köpte även till andra skosnören med snörstopp som jag kan byta till om han inte snabbt lär sig knyta rosett 😊

Gofisen vägrar att vara med på bild nuförtiden.
(null)
(null)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0