Trött!


Igår somnade jag före barnen när vi myste i soffan framför tv:n 😅 A väckte mig vid 22 så förflyttade jag mig från soffan till sängen och vaknade sedan kl. 7 utvilad och rätt pigg. Att somna kl. 21 en lördagkväll känns typiskt livet som småbarnsförälder. Det finns ingen energi kvar på kvällarna. Förr orkade jag mer på kvällarna men det är väl åldern och att snart haft småbarn i åtta år som sätter sina spår 😴

Idag har Theo och jag åkt skidor i tunneln. Jag är nästan frisk nu från min förkylning som "bara" varat i tre veckor. Vi tog med termos med varm saft och pepparkakor. En pepparkaka och en mugg saft efter varje varv blev det. Min stora pöjk åkte hela fyra varv i tunneln idag 👏

(null)
(null)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0