Leksand sommarland!


Två dagar besökte vi Leksand sommarland och det behövdes för att hinna runt allt. Thilde är lite för liten än för vattenaktiviteterna men det fanns mkt annat för henne att göra. Optimalt är nog 6-12 år för att vara här då mkt hade en längdgräns på 120 cm. Vi låste in våra värdesaker när vi va i vattnet så tyvärr inga bilder. Själv tyckte jag bäst om Crazy Canyon som är en vattenrutchkana som slingrar sig likt en orm och man sitter i en stor badring. Jag lyckas alltid åka baklänges så det kittlade rejält i magen. 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

(null)
(null)

(null)                         
(null)
(null)
(null)
(null)

(null)                     
(null)

(null) 
(null)

Theodors och min favorit i vattnet som jag tyvärr inte fick några bilder på:
Crazy Canyon:

(null)


Wipeout:


(null)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0