Söndag!


Söndagar är alltid fullt upp då det oftast är då jag alltid är ledig och ska förbereda inför veckan och speciellt sådana veckor när Andreas ska jobba kväll. Träning försöker jag alltid klämma in på söndagar. Nästa gång jag kan träna är på lördag då jag jobbar mån-fre och är själv med barnen på kvällarna. Idag har vi aktiverat barnen, handlat mat inför veckan, lagat mat, Theodor har varit på kalas hos Oskar i Bada. Då passade jag på att åka rullskidor under tiden. Hem och laga matlådor inför veckan och packat in babynestet och varit till posten med paketet. Nu ska väskorna packas inför veckan med ombyte och Theodor ska ha med badkläder då fritids flyttar ut till Kallnäs nu. Sedan kom jordgubbarna jag beställde idag som jag ska koka sylt av men tror inte jag orkar mer idag så de får stå i kylskåpet i natt så får jag koka sylten imorgon kväll.

Igår åkte mamma och jag och shoppade lite i Karlstad och en av sakerna på listan jag skulle införskaffa var en ny ryggsäck till Theodor då den gamla med spiderman gått sönder. En fbkryggsäck va önskemålet från Theodor.
(null)
(null)
(null)
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0