Ledig dag!


Men fullt upp ändå. Vi började dagen med ett tandläkarbesök för Thilde. Sedan blev det en liten utflykt till Bredvikens camping för att leka i deras lekpark. Inget badande blev det där då värmen är borta och barnen är förkylda :P
En tur till bibliotek för att lämna tillbaka böcker och låna nya hann vi också med innan lunch. 
Efter pannkakslunch bakade jag tårtbotten till Selmas dop men den blev för låg så jag bakade en till som blev bättre. 
När A kom hem från jobbet åkte vi och hämtade bilen som varit på den årliga servicen. AC:n har ju lagt av och vi bad dem kolla på den också men felet kunde inte lagas direkt då det behövdes beställas grejor och det skulle gå på ca 5000 kr :P det har varit varma resor hem från Sunne på senaste tiden utan AC. Hur klarade man sig förr?
En rulldkidtur på 15 km hann jag med innan regnet och det gick tungt efter uppehåll på fyra veckor så imorgon har jag nog träningsvärk i mage och armar.  Innan uppehållet har jag kanske åkt rullskidor sex gånger i år så jag hann aldrig riktigt bli tränad innan uppehållet. Man får vara glad för de få gångerna det går att komma ut och träna. 
Nu sover barnen och jag ska förbereda geischafluffen som ska dra sig över natten,

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0