Fullspäckad helg!


Denna helg har bara swishat förbi och hushållssysslorna ligger efter. Nu jobbar A kväll till veckan så det kommer att bli svårt att hinna ikapp.
I lördags jobbade jag och sedan skulle det handlas mat och tårtan tog 2,5 timme att göra trots att jag redan bakat tårtbotten och förberett hallonmoussen innan. 
Igår hade Theodor fotbollsmatch i Filipstad. Vi åkte kl. 9 hemifrån och kom hem 15.30. De spelar alltid två matcher i poolspelen och nu blev det en paus på 1,5 timme mellan matcherna. Hem och packa upp och äta lite och sedan blev det en timmes träning för mig och så var kvällen här. På söndagar vill jag väldigt gärna träna då det är enda dagen jag alltid är ledig från jobb och det känns som en bra start på nästa vecka då jag kanske inte har möjlighet att komma ut på flera dagar senare 😊

(null)
(null)

(null) (null)
(null)
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0