Magsjuk


Det börjar bra det här, första dagen jag skulle jobba som vanligt efter sjukskrivningen blev jag sjuk. Imorse när klockan ringde vid 6.30 fram till kl. 14 har jag sprungit konstant till toaletten. Det räckte nämligen inte med bara en hink 😝 fy fan, vilken pärs detta med illamående är. Dålig timing också då jag skulle på en LMA-kurs i Sthlm tisdag-onsdag som jag skulle åka tåg till redan i eftermiddag och så hade jag bokat upp en träff med Sara och hennes familj på tisdag kväll som jag såg fram emot. Tur i oturen att det bröt ut imorse och inte på tågresan 😂 inte skoj heller om jag lyckats smitta ner en höggravid och hennes familj. Nu har det iaf lugnat ner sig men jag har en otrolig värk i kroppen och feber så det blir sängen resten av dagen 😴
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0