Magsjuk!


Thilde är som en tickande bomb känns det som då Theo blev magsjuk igår natt så jag är beredd med hinken inatt 😝 lägligt nog ville Thilde prova att sova utan nattblöja i natt 😂 behöver jag säga att tvättmaskinen gått varm idag...Vi har varit enormt sjuka från december tills nu. Jobbiga förkylningar som suttit i veckovis, både Thilde och jag har haft UVI. Thilde har ätit tre kurer med antibiotika och ändå blir hon inte av med bakterierna så nu har vi fått remiss till barnläkare. Theodor har haft sömnproblem sedan november fram tills två veckor sedan som vi fick söka hjälp för och nu sover han bra igen 😊 jag har haft mycket stress på jobbet med en internspektion som gjorde att det blev en del jobb hemma på kvällarna och lunchraster jobbade jag också och dessutom dåligt med sömn med Theodors sömnproblem så min kropp protesterade väl med alla infektioner. På måndag ska jag börja jobba för fullt igen efter en sjukskrivning för utmattningssyndrom. Jag måste börja tänka om då jag har orimligt höga krav på mig. Det är inte rimligt med så mycket krav. Jag är en person som kör på och inte känner efter förrän jag kraschar eftersom jag är för prestationsinriktad. Det ska vara städat hemma, aktiviteter för barnen, laga mat och matlådor, tvätt i massor, träna, jobba och försöka sköta jobbet och som läkemedelsansvarig känner jag press att allt ska vara 100 % om det skulle bli inspektion från läkemedelsverket. Dessutom mycket bråk, skrik och väsen här hemma. Återhämtning behövs någonstans för att orka med och det har inte funnits med alls på senaste tiden.
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0