Semester!


Dåligt med uppdatering här då vi har gått in i semestermood och tagit semester från allt. Mycket badande har det blivit och vi har varit på utflykter till bl.a. Mariebergsskogen och till Skara sommarland i ett par dagar. Vi har köpt naturpasset och ska försöka ta 30 kontroller Theodor och jag. Hittills har det blivit 13 st då de är väldigt utspridda. Förra helgen var det Torsbykalaset och på fredag var det barnens dag med olika aktiviteter som ponnyridning, fisketävling, skattjakt, hoppborg etc. 
  Idag har det blivit massa tvättande efter skara och passning av mitt syskonbarn Selma då Anna jobbar och Victor bygger ut i Sniptjärn. 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)                             
(null)

Thilde ville också orientera med picknick så vi tog tre kontroller nära eljussbanan som hon orkade gå till som Theodor och jag redan besökt 😂❤️
Den förmiddagen som Thilde och var iväg så hade jag tränat en timme på morgon och tänkte konstigt att jag inte stött på någon orm i år då jag ändå tränat en del och det brukar finnas mycket orm i Valberget. Det skulle jag inte ha tänkt för Thilde och jag stötte på en rätt stor huggorm. Årets första för mig och lite otäckt var det för jag hade inte samma fokus som när jag är själv utan jag pratade avslappnat med Thilde och hade ingen blick på marken så det var nära jag trampade på den 😱
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0