Semester dag 3!


Efter 3 dagar med lugnt tempo började känslan komma att behöva åstadkomma något. Det blev en lugn dag fram till kl. 18 sedan drog jag igång med att rensa barnkläder. Det tog mig två timmar och kläderna sorterades i:
  • Selma
  • Ärva till Thilde
  • Röda korset
  • Pojkkläder 128-140 
Nu återstår att köra bort kläderna och bestämma vad jag ska göra av pojkkläderna som inte Thilde vill ha 😝
Som vanligt blev det poolbad idag och lek med kompisar för barnen. Mamma bjöd på lunch så vi slapp tänka på det. Det blev träning på förmiddagen idag med löpning varierat med stavgång 12 km då jag inte orkar springa i de tyngsta backarna än. Sprang ca 9 av de 12 km och målet är att orka springa hårda milen i år.  
Har köpt två pocketpocker som jag tänkte sysselsätta mig med under semestern.
Kvällen avslutades med att försöka efterlikna svägerskans marinad från midsommarafton då vi ska grilla på fredag 😋
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0