Semester!


Idag och speciellt på eftermiddagen njöt jag av att semestern börjat och att inte behöva jobba imorgon. Idag har varit en perfekt dag. Dagen började med 40 km rullskidor. När jag kom hem hade Thilde lekkompis här och Theodor hade cyklat till en lekkompis. Sedan blev det poolbad och fortsatt lek för barnen. Theodor och hans kompis Anton och jag åkte till campingen och spelade minigolf. Resultatet är oväsentligt 😬😂 det viktigaste är ju inte att vinna utan att delta.
På kvällen skulle vi grilla hamburgare och hade inte gasolen tagit slut precis när vi skulle grilla så hade dagen varit perfekt. Vi fick steka i grillpannan istället då vi var för hungriga för att vänta på kolgrillen.

(null)
(null)
(null)

Igår bakade barnen och jag dammsugare men inte i
originalfärg: 

(null)
(null)
(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0