Helg!


Äntligen har det blivit helg efter jobb mån-lör denna vecka. Tror det blev närmre 45 timmars jobb denna vecka. Min hjärna är utmattad så jag orkar inte prestera något större idag. Värmen och min trötta hjärna ger mig ångest så imorgon måste jag ut och träna för att orka med nästa vecka. Som tur är så är barnen lugna och trötta idag med så de har inte krävt några större aktiviteter och Andreas har gjort allt hemma denna vecka. Han har lagat mat till barnen, haft lekkompisar hemma till barnen, tagit hand om tvätt, klippt gräsmattan, gått ut med Dolly. Jag tar tillbaka det där förra inlägget om väntan på den perfekte mannen för honom har jag hittat ❤️❤️❤️

Nu blir der till att öppna flaskan med bubbel och sy i knappar i Thildes midsommarklänning. Skål! 🥂😀
(null)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0