Ledig imorgon!


De veckor A jobbar kväll upplever jag som utroligt intensiva då tempot går i 100 % och man är själv med allt och svårt att få återhämtning då jobbet kräver mycket energi och sedan samma höga tempo med barnen. Denna vecka känns ok då jag fick lyxbarnvakt idag och imorgon är vi lediga på nationaldagen 😊 Det brukar bli så att all barnvakt behövs för att få vardagen att gå ihop men idag slutade jag kl. 16 och åkte direkt iväg och tränade medans pappa hämtade barnen. Det är det lilla extra som gör skillnad. Träningen håller mig i mental balans. Idag blev det skidgångsintervaller i slalombacken med joggning som upp- och nedvärmning. Imorgon blir det en rullskidtur vid Finnsjön.
Thilde och jag åkte och handlade mat ikväll medan Theo stannade hemma och lekte med grannen. Vi köpte jordgubbar som vi unnade oss ikväll 🍓
(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0