Föräldraledig!


Idag är förskolor och fritids stängda i Torsby så jag är föräldraledig. Theodor fick i födelsedagspresent att vara med på fotbollsskola och den börjar idag och är 2,5 timme/dag mån-ons denna vecka. Hem och äta lunch och sedan hämta bilen som varit på service idag och sedan ska jag lyxa till det hos frisören med klipp och slingor 🤗
Igår var jag fortfarande så sliten mentalt så jag fick lägga mig på sängen och vila i omgångar. Thilde mal på rätt mycket så min hjärna orkar inte lyssna på allt hon säger 🤣🤣🤣 På kvällen åkte vi iväg till poolen och invigde de nya badleksakerna mormor och morfar hade med sig från Sthlm. Bästa lekkompisarna anslöt till badet
också.
(null)
(null)
(null)

Thildes klänning blev klar i lördags och Selmas klänning är på G. Nu fattas bara knapphål och knappar så det borde hinnas med.
(null)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0