Askungen


Efter att vi lånade boken på bibliotek nämnde jag att den finns på film. Lättare sagt än gjort att hyra denna film från 1950. Den fanns varken på telia play eller cmoore. Den gick att streama på SF för 169 kr. Det tyckte jag va dyrt. Visserligen fick man se den flera gånger men därför köpte jag filmen istället för 100 kr. Vi fick filmen för ca tre veckor sedan och nu har Thilde plöjt den minst 10 gånger 😂. Nya favoritfilmen och jag gillar den också så jag har gjort henne sällskap ett par eller kanske tre gånger 😉
Har för mycket fritid just nu när jag är sjuk.

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)                 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0