Karantän dag 10!


Ingen förändring av hostan men känner mig för övrigt pigg förutom att ryggen blivit sämre igen p.g.a att jag inte kan röra på mig. När jag är ute och går i skogen blir ryggen som bäst. Inaktivitet är heller inte bra. Har börjat med stabiliseringövningarna igen efter uppehåll sen jag blev sjuk. Väntar dock lite till med träningsövningarna eftersom de är lite tuffare och minsta lilla ansträngning gör att jag hostar och får svårt att andas. 
Gammelmormor är inlagd på sjukhus p.g.a sin tarmsjukdom så hon är uttorkad och dessutom förkyld. Hon klassificerade sig därför för att få testa dig för covid 19 men det var negativt så alltså en "vanlig" förkylning hon åkt på. Vi har därför haft Dolly hos oss idag. Mamma släppte bara in henne imorse när hela familjen låg och sov. 

(null)
(null)

Älskade Dollan fyller 16 år om en månad. Åldern har tagit hårt på henne. Det är jobbigt att se 😢 Dolly har en speciell plats i vårt hjärta ❤️❤️❤️
Tur att hon är pensionär så hon behöver inte jobba hemifrån som andra bordercollies nu under pandemin 😂
(null)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0