Karantän dag 4!


Började hosta i söndags och i måndags kom hesheten. Inga andra symtom förutom nu ikväll så har jag börjat frysa och få värk i kroppen. Tempen visar 38 grader och känner mig helt utslagen. Hur klarar barn av 40 grader? Hostan däremot blir gradvis sämre för varje dag. Kan det vara covid 19? Träffar ju mycket folk via jobbet och vi har inte någon skyddsutrustning heller. Fortsätter det så här skulle jag behöva Cocillana-Etyfin för att få sova på nätterna. Har satt mig i karantän men eftersom resten av familjen är friska får de vara i skolan/jobbet. Theodor släpper jag av/hämtar upp på parkeringen men Thilde får jag inte följa med in och lämna utan personal möter upp oss på utsidan. Ikväll skickade jag A att göra lite ärenden. Vi får de hur det utvecklas. 😷


Inlägg utan bild är tråkiga. Förra veckan åkte Theodor och jag och fikade efter skolan då vi skulle till vårdcentralen en stund senare så ingen idé att åka hem. Vi testade nyheten "toarulle" som vi bägge gillade 😂😂😂
(null)

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0