Nässelutslag!


Avslutade kuren med Penomax i tisdags och har känt av lite klåda framför allt på armar och ben snaste dagarna men trott att jag varit torr så har smörjt mig extra noga men imorse var klådan så intensiv och när jag kollar på benen så är de alldeles prickiga och klådan är riktigt intensiv. Jag har nog åkt på en biverkning av medicinen. Jag kan aldrig minnas att jag någonsin haft nässelutslag och brukar inte reagera på något men självklart ska det komma nu och hostar gör jag så det inte går att sova 😬 Vilken tur att jag har gräsallergi så jag har Desloratadin hemma. Nu har jag tagit två tabletter så får vi se om det hjälper. 
Varning för äckliga ben 🙈😂
(null)
(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0