Mormors glasscafe!


Idag sov vi till 9.45 đŸ˜± Det mĂ„ste jag erkĂ€nna att nĂ€r barnen blivit större sĂ„ fĂ„r vi rejĂ€la sovmorgnar nĂ€r vi Ă€r lediga lĂ€ngre Ă€n enbart en helg. Under semestern har jag stĂ€llt klockan varannan dag till 7.30-8 för jag gillar inte att sova bort alla dagar. SĂ„ sover vi tills vi vaknar varannan dag. 
Tog en promenad pÄ en timme efter frukost sedan var det snart dags att laga lunch.
PĂ„ eftermiddagen Ă„kte vi en utflykt till mormors glasscafe. DĂ€r var vi inte ensamma 😅 Vi köade 40 min och vĂ€ntade sedan 30 min pĂ„ glassen men god var den. Barnen avslutade med ett bad i Fryken innan vi Ă„kte hem. A mĂ„lade tak och vĂ€ggar i tvĂ€ttstugan nĂ€r vi var borta.
NĂ€r vi kom hem
var det dags att laga middag och sedan packa dĂ„ vi Ă„ker till Karlstad imorgon och övernattar i en campingstuga. Vi har nĂ„gra aktiviteter inbokat och ska trĂ€ffa vĂ„ra vĂ€nner.

(null)
(null)
(null)
(null)

(null)
(null)
(null)




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0