Semestern är slut!


Fyra veckor går snabbt och för mig är semestern slut medan A har en vecka till. Denna semester har varit en besvikelse och jag har inte njutit som jag hade hoppats. Vädret har väl inte heller visat sig från sin bästa sida 💦 A har hållit på och renoverat en del på tvättstugan och jag har skött det andra. Mina ryggproblem tär på humöret. Jag är inte tillräckligt dålig för att få magnetröntgen men jag har värk nere i ländryggen nästan hela tiden så vissa dagar tröttnar jag på det och tar en ipren och då släpper det. Men jag vill inte behövs leva på smärtstillande resten av livet. I fredags besökte jag vc igen och jag ska förmodligen få en datortomografi snart så det är jag tacksam över. Man ser ju mer än en vanlig röntgen då. Min magkänsla är att det är något med nedersta disken som gör att nerver kommer i kläm som strålar ut som stickande och skärande smärta och värken kommer förmodligen på att musklerna kompenserar. 
Nu vankas jobb och det ska bli skönt att få börja jobba 😊
(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0