Skogspromenad, Thilde cyklar och P4 värmland!


Thilde har lärt sig cykla utan stödhjul och idag kom det rejäla släppet 

Det har varit en tuff tid och jag har varit ledsen i två månader då hoppet om att bli bra i ryggen har minskat. Sökte hjälp hos läkare förra fredagen då värken i ryggen blivit värre. Från jag vaknar tills jag lägger mig. Otroligt ledsamt och jobbigt att ha konstant ont vid 33 årsålder. Känns som 50 år för tidigt. Är nu sjukskriven 50 % i två veckor och äter Paraflex och känner mig äntligen lite bättre 😀 Även om jag inte är smärtfri så har värken minskat senaste veckan. Först efter 8 veckor börjar det gå åt rätt håll. Går även hos sjukgymnast och gör stabiliseringsövningar 2 gånger per dag. Korta promenader i terräng går bra. Efter 30 min börjar ryggen krampa och värker. Lyssnade på ljudbok när jag promenerade idag och kunde ta några fina bilder:
(null)
(null)
(null)
(null)


https://sverigesradio.se/varmland/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0