Friskförklarad 🥳🎉🙏🏼


Igår friskförklarades jag av 1177. Hostar till knappt hörbart en gång varannan timme som är så kallad resthosta som ej smittas. På lördag är det sex veckor sedan jag insjuknade och jag har inte smittat någon som tur är. Isolerade mig första fyra veckorna men träffade mamma och pappa på avstånd efter två veckor. 
Imorgon börjar jag jobba 🤗 Känns konstigt och lite ångest då mina LMA uppgifter lär vänta på hög och jag har glömt både larmkod och inloggningskod till datorn. Börjar kl 9 imorgon men åker dit efter jag lämnat Theodor då jag kanske måste kontakta support om jag inte kommer på koden 😝

Sista sjukdagen så har jag tagit en promenad i Valberget på 4 km och bakat bullar med vaniljkräm. Idag har jag namnsdag så vi ska fira med att åka bort till mormor och morfar och bjuda på fika.
Provsmakar en bulle nu 😉
(null)
(null)
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0