Nyfrissad!


Idag har jag äntligen fått fräscha till håret. Fick ställa in besöket i april pga. hosta och fick pröva ny frisör idag då min ordinarie inte hade någon ny tid när det passade mig. Blev nöjd.
Efter Thildes kalas så blev min rygg sämre. Hände en olycka dagen innan jag skulle börja jobba efter sjukskrivningen och två händelser efter kalaset så har varit sängliggandes i helgen. Pappa hade födelsedagsmiddag på lördag och jag stannade hemma och grät hela helgen. Så mycket tårar som runnit de senaste månaderna har inte runnit totalt de senaste tio åren tror jag. Stoppade i mig dubbel dos Ipren och jobbade måndag och fick tid hos kiropraktor i tisdags och sjukgymnast idag. Nu har jag en diagnos och plan hur jag lägger upp träning och rehabilitering framöver. Kommer vara väldigt försiktig med allt som skulle kunna försämra ryggen. Nu måste det vara slut på allt elände i år och börja få flyt. Inget är något värt här i livet om man inte får vara frisk och kry.  (null) 

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0