Förkyld!


Idag skulle jag ha jobbat och Thilde skulle vara på fritids men nu har jag blivit bottenförkyld. Har varit iväg och lämnat PCR-test vid flygplatsen men förmodligen är det negativt då Thildes var negativt. Eftersom Thilde inte har skola på fredagar så får hon vara hemma med mig idag men hon är betydligt piggare än sin mamma så det blir enbart pyssel och filmtittande idag. Hon har varit ute en stund själv på studsmattan i alla fall. Otroligt skönt med lite större barn som inte måste passas hela tiden. Hon ville inte följa med till flygplatsen när jag skulle ta prov utan var hemma själv i ca 30 minuter och det gick fint 😊
(null)



Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Visst är det skönt när barnen klarar sig en stund själva. Genast får man mer frihet. Håller tummar och tår att ditt test är negativt.

Svar: Tack! Ja, en frihet som man inte är van vid. Även om det är korta stunder än så länge så känns det otroligt skönt 😊
Linn

2021-04-30 @ 14:19:47
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0