😬😬😬


Det Ă€r sĂ„ himla underbart att ha barn. NĂ€r A vab:a i tisdags sĂ„ har Thilde lyckats förstöra mitt nya lĂ€ppstift som kostade nĂ€stan 300 kr. Har aldrig Ă€gt sĂ„ dyrt lĂ€ppstift förut och kommer inte göra det igen sĂ„ lĂ€nge jag har smĂ„barn 😅 Nu Ă€r min ögonkrĂ€m ocksĂ„ borta. Hon lyckades ladda hem en app sju gĂ„nger som kostade 50 kr/gĂ„ng. Vi har pratat tydligt med henne innan att alltid frĂ„ga innan man laddar hem en app. FörstĂ„r inte hur det gĂ„tt till dĂ„ vi har lösenord för att ladda hem appar men nu Ă€r det slut att ladda hem appar för Thildes del.  
IgĂ„r rĂ„kade Theodors kompis ha ner Theodors mobil i stengolvet i kĂ€llaren sĂ„ baksidan sprack. Blev arg pĂ„ Theodor för att han ens tagit med telefonen ner i kĂ€llaren och dessutom hade hade tagit av skalet. Framsidan  höll som tur va sĂ„ telefonen fĂ„r vara som den Ă€r. TrĂ„kigt Ă€ndĂ„ eftersom han fick den i julklapp sĂ„ det var ingen gammal telefon.
Det Àr ju bara materiella ting men ÀndÄ sÄ tycker jag att man ska vara rÀdd om saker.
(null)




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0