Härlig vinterdag!


Idag har vi varit aktiva så jag blir svettig av bara tanken. Theodor åkte skridskor när Thilde och jag åkte längdskidor på förmiddagen. Hem och laga lunch och se på tour de ski. Grattis Ebba till seger i dagens etapp och en tredje plats totalt 👏
På eftermiddagen åkte Theodor och jag till Valberget och åkte skidor en timme medan Thilde hade lekkompis. 
Efter att hela familjen duschat blev det middag och jag drog till apoteket i två timmar och påbörjade egeninspektionen som ska göras klart på tisdag. A jobbar kväll till veckan så jag kan inte göra någon övertid på tisdag och det tofters hela dagen att utföra den.
Hem och packa barnens väskor och ta hand om tvätt. Imorgon börjar skolan igen efter ett tre veckor långt jullov för barnen.
God natt!

(null)
(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0