Karantän dag 5!


Thilde är nu feberfri men Andreas och jag känner oss sämre idag. Jag har ju tagit PCR test som jag väntar svar på men Andreas tänkte vänta tills det bryter ut mer. Ikväll har jag fått värk i hela kroppen och fått nästäppa. Hostar gör vi hela familjen. Det viktigast är ju tack och lov att smaken finns kvar så vi kan njuta av all mat vi lagar under karantänen 😂 Det känns som vi ägnar dagarna åt att laga mat och vila. 
Andreas fick ta vårt sista snabbtest ikväll då jag vill veta med säkerhet även om vi kände oss rätt säkra. Strecket i testfönstret kom omedelbart så om vi inte var säkra förut så är vi det nu 🤣.  Det är ju inte värre än våra vanliga förkylningar men det kanske är tack vare vaccinet som vi inte blir sämre än så här.
(null)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0