Sommarfest och ryggskott!


Idag har Thilde sjungit i kyrkan med sin kör och efteråt hade kyrkan sommarfest där det bjöds på mat och fika och aktiviteter som ansiktsmålning, ponnyridning etc. Thilde behövde hjälp med att komma upp på hästen och är rätt tung nu och jag har dessutom haft lite mer ont i ryggen sista veckan. När jag ikväll skulle torka golvet på altanen så knakade det till och jag fick nog ryggskott 😔 Kan knappt gå och imorgon ska vi hjälpa mamma och pappa att flytta så det var ju bra taiming 😅
Thilde har varit gullig ikväll och hjälpt till mycket när jag legat i sängen. Är så tacksam att jag förnyade receptet på Paraflex i vinter. Den i kombination med smärtstillande är den optimala läkemedelsbehandlingen mot ryggskott.
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0